Deze website maakt gebruik van cookies om de weergave en functionaliteit van de website zo goed mogelijk op uw wensen en voorkeuren af te kunnen stemmen. Meer informatie over hoe wij gebruik maken van cookies en hoe u ze kunt beheren, leest u in ons Privacybeleid.

Close bar

Waarom marktonderzoek?
Duidelijk inzicht in de structuur, trends en ontwikkelingen in uw markt is het belangrijkste ingrediënt van een succesvolle marktstrategie. Of u nu een nieuwe propositie wilt lanceren, of wilt nagaan in hoeverre uw bestaande portfolio nog aansluit bij de huidige marktomstandigheden en klantwensen. Wat de situatie ook is, u zult altijd zo slim mogelijk willen inspelen op bestaande kansen in de markt en de wensen van uw klanten. 

Gespecialiseerd onderzoeksbureau
Blue Consultancy is specialist in het uitvoeren van markt-, klant- en concurrentieonderzoeken. Sinds 2006 voert Blue Consultancy diverse onderzoeken uit voor uiteenlopende branches, waaronder scholing, zakelijke dienstverlening, mobiliteit, evenementen en retail/productie.

Methodiek
Er zijn diverse onderzoeksmethoden die uw vraag kunnen helpen beantwoorden, waaronder klant- en panel-interviews, enquetes, mystery shopping, desk research, statistische analyses en online research. Afhankelijk van uw onderzoeksvraag en in gezamenlijk overleg zullen één of meerdere methodes worden gekozen.

Meer Weten?

Neem contact op voor een

vrijblijvend kennismakingsgesprek!

Contact